Norev Opel Movano:
Hmm dejavu....mondotta anno Neo mikor meglátott egy ugyanolyan macskát az emeleten....vagy ugyanazt?
Nem tudta volna megmondani pontosan.
Nos most itt is ez a helyzet.
Noha szereztem anno két ilyen Opel Movano példányt is - amúgy érdekes hogy nehezebben fellelhető mint a Renault féle tesója - az egyik egy sötétszürke változat volt, mely tetszett abban a színben mint sem átalakítsam, a másik meg anno pont egy ilyen piros volt, de az meg túl drága volt ahhoz, hogy átalakításos példány legyen.
Így azóta is kerestem hogy sikerüljön végre kifogni egyet.
Sikerült.
Megkértem Emberemet - miután kiszúrtam - hogy nyomjunk rá egy licitet és szerencsére sikerült is az adott kereten belül megnyerni.
Ez ugyanis már átalakítás lesz.
Előbb nézük magát a modellt:
Elől szép lámpákat kapott, alatta krómos berakással, szép az Opel emblémás hűtőmaszk is.
Csodálom hogy egyáltalán kihozta a gyártó Opelben, mivel persze leginkább Renault változatban, valamint a Nissan féle variánssal lehet találkozni.
Az Opel változat ritka........jó persze mondom mindezt úgy, hogy most már ez a harmadik példány belőle, de tényleg nem lehet nagyon találni ebből a verzióból Opel változatot.
Érdekes egyébként hogy mi határozza meg hogy mennyire gyakori, vagy beszerezhető, mert felmerül a kérdés, hogyha Renault változatban könnyebben be lehet szerezni, akkor egy másik emblémás változatban miért nehezebb?
Jók a tükrök, a kilincs kialakítások is szépek mind formára, mind festést illetően.
Oldalt is ki van emelve a díszléc persze rajta a sárga helyzetjelző fényekkel.
Kicsit poros volt a szélvédő, és az antenna is kicsit csonkább mint gyárilag, de hát nem gond, mivel úgy is átalakítás lesz a sorsa :D
Hátul szép lámpákat kapott ahogyan kell, valamint szintén megkapta az Opel feliratot, természetesen a Movano típusfelirattal együtt és a kilincs, ajtó ütköző gumibaba és a rendszámvilágítást takaró elem is meg lett rajta csinálva.
A kis háromszög féklámpa kicsit ott kopottas, de ezen majd segítünk.
És íme hát akkor a korábbi példánnyal mely teljesen ugyanez.
Sajnáltam volna átalakítani, így most azért akartam még egyet belőle - ami nem volt könnyű - mivel korábbi melóhelyemen ilyen példánnyal (is) szállítottam ki.
Igaz nem rajongtam érte, mivel gyenge sz.r, az emelkedőn is vissza lassult 100-ra úgy, hogy még egy üres raklap sem volt rajtam.
A Ford és persze a Citroen - vagy esetleg Peugeot-Fiat változatai - legalább jól húznak és tartják a tempót.
A másik meg hogy elhatároztam, hogy előbb-utóbb, ha mást nem szépen lassan, de megcsinálok minden céges autót amivel valaha is volt dolgom.
Természetesen az anno bemutatott - egyszerűen átalakított - Citroen Berlingo-ról sajnos nem volt képem, így az csak megmosolyogtat ha ránézek a vitrinben, de más példányokról már van kép és lesz kézzel fogható modell változat is :D
Ennél a változatnál külön tetszett még az is, hogy figyeltek a kerekekre is és abban is fekete díszkupakos, Opel emblémás berakást kapott ahogy kell.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modimio ЗИУ-682Б - ZIU trolibusz:
Ezt álmomban nem hittem volna hogy valaha is lesz.
Igaz ugyanígy voltam talán az Ikarusokkal is.
Azokból korábban csak a kis változataikat (1:72) szereztem be a különféle kivitelekben, aztán jött ugye az utóbbi időben 1-2 1:43-as kék változat.
Volt a csuklós 280-as bolygóajtós, majd a 260-as bolygóajtós, és legutóbb szintén egy 280-as ráncos ajtós kivitelben.
De volt még persze a repertoáramban egy szintén Modimio kiadásban megjelent Ikarus 250.59 turistabusz verzió is, mellyel kapcsolatosan Weekendbus-os emlékeim vannak, a római parti üdülőben táborozós időszakomból :D
Ki ne emlékezne erre az öreg vasra is, mikor még járták a belváros utcáit.
Jellegzetes hangjukról rögtön tudtuk hogy az érkezik - mikor esetleg rajta kívül már más típusok is voltak szolgálatban - és nekem is volt - mikor még a VI. kerületbe jártam suliba - hogy volt hogy inkább hagytam egy Ikarus változatot elmenni és megvártam a ZIU-t :D
Meglepődtem, de anno itt nálunk a 81-82-es vonalán is járt, van róla régi felvételem, de talán még nekem is rémlik a hangja amint elment itt a közeli utcákon.
Nem vagyok benne biztos, mivel Én 85-ös évjárat vagyok és nem tudom meddig szolgáltak Budapesten a 81-82-es vonalán.
Nagyon imádom ezt a típust mai napig.
Persze kiszolgálta az idejét az nem is kérdés, hisz semmi sem tart örökké és néha volt akiket nem csak ugráltatott, hanem rázott is, viszont mégis lehetett imádni....vagy épp utálni.
Nos, Én mindig az előbbi kategóriába tartoztam ezt illetően.
A motorizmus korszakában, mikor még sokaknak nem volt autója és nézek régi képeket, mikor még épült a lakótelep és persze az autó is kiváltságos adottság-lehetőség volt egyesek számára, másoknak olyankor maradt a tömegközlekedés.
De így sem gond, mivel az utazás egy élmény, eljutni valahogy A-ból B-be, akár ismerősökhöz átmenni, akár valami dolgot intézni vagy épp munkába és munkából közlekedni vele és az ember tudott neki örülni, még ha mára már egy öreg, elavult konstrukció is lett.
Én is imádtam/imádom a ZIU trolikat és utazni is mindig szerettem/szeretek, menni, tartani valahova.
Kényelmes ülései voltak - persze melyek manapság már egyre inkább nem jellemzők - melyek kellettek is, mivel sokszor pattogtak rajta az utasok a merev laprugós felfüggesztésnek köszönhetően, de imádtam.
Ugyanúgy ahogy az első kisebb ajtót, és persze az ott lévő külön kis "gyermek leszállásjelző" gombot a vezetőfülke oldalán.
Az ajtók felett a mellbimbókra emlékeztető piros vagy zöld leszállásjelző gombokat, bőrszíjas kapaszkodóit, erős ajtó csukódós hangját, menet közbeni jellegzetes szerenádát - melytől most is végigmegy a hátamon a hideg ha újra meghallom - valamint hátul kocka Ikarus 260-280 lámpáit (erre még később rátérünk)
https://www.facebook.com/share/v/1H8bWrqngK/
Sokszor volt egyébként akár a ZIU-nál, akár az Ikarus 280-as trolinál, hogy az első ülésben foglaltam helyet, s azonkívül hogy néztem a sofőrt mikor megnyomja a gombokat, figyeli a belső tükröt, tekeri a kormányt és nyomja a pedált, tolja neki egy hosszabb szakaszon, olyankor Én is trolibuszvezetőt játszottam :D
Gyerekkoromban nem egyszer gondolkoztam is rajta hogy trolibuszvezető leszek :D
Noha végül is nem az lett belőlem, de a vezetés szeretete az megmaradt, akár Édesapám ölében az "ezerkettes" Ladábanakár saját autómban, vagy munkámból kifolyólag, mivel futárként dolgozom és akkor még ott a targoncázás is, melynél ugyan a vezetés nem annyira jellemző, de mégis élvezetes hogy egy géppel való munka, ami megkönnyíti és meggyorsítja a folyamatot.
És ebből is látszik hogy fejlődik-változik a Világ körülöttünk.
Ami anno a mindennapi élet megszokott látképe volt, az mára már csak kuriózum, retró, és mégis az embereket érdekli, megmosolyogják, esetleg megdöbbennek-meghökkennek mikor újra meglátják az utcán haladni, felcsendülő jellegzetes hangját újra hallják és csodálkoznak, hogy újra utaznak rajta - ha esetleg nem is szerették, akik meg imádták nem kérdés miért - mert az embernek a fiatalságát juttatja eszébe.
Ádám Tóth barátommal is - ki a BKV-nál dolgozott - nem egyszer elkísértem mikor a ZIU-t kivitték nosztalgiajáratba, vagy fotózásra, s amíg Ők a különböző képeket készítették, addig Én csupán az újra rajta való utazás élményéért mentem inkább.
Erről írtam is, melyet itt lehet olvasni és persze pár kép-videó is akad hozzá.
Talán kevesen tudjuk, de egy Ikarus 280 ráncos ajtós is van ilyen - 156-os jelzéssel - melynek pont ugyanilyen hangja van, mivel abban is ZIU motor és trafó van.
Érdekes látni így egy 280-ast és olyan hanggal hallani :D
És végül nézzük meg a Szegeden lévő 9-153-as jelzésű változatot, mely olyan is mint a modell.
https://www.facebook.com/share/v/16SbQuKMbd/
Megfigyelhető hogy ez a Szegeden lévő példány teljesen olyan mint a modell, persze a festést leszámítva.
Ugyanis Budapesten hátul osztott kockalámpás kivitelek voltak, mint megtudtam valakitől azért, mert az alkatrészeket eleinte szállította az - akkor még - Szovjetúnió, viszont idővel el-elmaradoztak, nehézkesen érkeztek, így abból kellett megoldani amiből lehetett, Ikarus alkatrészek pedig bőven voltak itthon, így kaptak hát a ZIU trolik a három csík lámpás kialakítás helyett, Ikarus kocka lámpákat hátra.
De a szegedi változaton az is megfigyelhető hogy ezen rendesen ott van hátul a létra is, ez a Budapesti változatokon szintén máshogy volt, mivel nem volt, nekem legalábbis a hátul Ikarus kockalámpás változatokon nem rémlik :D
Nos ha (ZIU) trolibuszvezető nem is lett belőlem, azért a ZIU iránti szeretetem, rajongásom megmaradt.
Emlékszem a 37-es villamossal is sokszor inkább azért mentem Nagymamámhoz a Népszínház utcába az Élessaroktól, mert bár lett volna rövidebb útvonal is, de mindig imádtam mikor ott haladtunk el a BKV ATÜI (Autóbusz és Trolibusz Üzemeltetési Igazgatóság) Trolibusz Divízió telepe mellett és láttam amint ott állnak a masinák :D
Persze imádtam/imádom a 280-as Ikarus változatokat is, de manapság már egyikkel se nagyon találkozunk, mivel eljárt felettük az idő.
Megérkeztek a modernebb változatok, digitális kijelzőkkel, igaz merevebb ülésekkel mivel a kényelem már nem szempont, de légkondis változatokban és esetleg némi kilométert illetően önjáró képességgel.
De azt hiszem elég hosszúra sikerült hát a bevezető, térjünk is rá most a modellre :D
Mikor megláttam az orosz autóbuszos sorozatban hogy érkezni fog, kiposztoltam, majd pár napra rá, írt nekem Jurij Maszlovszkij, akitől korábban is beszereztem egy-két példányt.
Ezért ezúton is köszönet neki.
Említette hogy a modell teljesen fém - bevallom nem voltam teljesen biztos benne, mivel az Ikarus 250.59 pl csak alvázban fém, a karosszéria műanyag - de mikor átvettem a trolit éreztem a súlyán is és mikor kibontottam akkor is, hogy igen, ennek nem csak az alváza van abból, tiszta orosz, mert van benne anyag :D
Elől jó kis lámpákat kapott, fekete karikába ágyazva.
Ez pl szintén megfigyelhető, mert itthoniaknál ugye krómkarikás lámpák voltak, valamint a lámpák helye sem volt süllyesztett, legalábbis a Budapesti példányokat illetően.
Ha megnézzük a Szegeden lévő példányt annál igen, ilyen süllyesztett helyen vannak benne.
De az is megfigyelhető a szegedi változatnál, hogy a lámpák alatt kis osztott helyzet-irányjelzős kialakítás van, míg Budapesten teljes egészében és nagyobb irányjelzős kialakítások voltak ott.
Ennél ezeket a részeket ezüstre csinálták, oldalt tetszik a sárga kialakítás.
Az ablaktörlők és az embléma is jól sikerültek, ahogy a kis visszapillantók is.
Rendesen olyan mint amiket mi is ismerünk - persze a lámpa helyeket és kialakítást kivéve - és az első ajtó a kisebb, a másik kettő dupla csuklós ajtós kialakítás ahogy megszoktuk.
A vezető - jelen esetben Én - kissé figyelmetlen is volt, mivel miután leengedte az áramszedőket, a jobb oldalit nem akasztotta be megfelelően a lefogató kampó alá.
Ejj :D
Láthatók hogy az ülés elrendezések is úgy ahogy kell és persze hátul a batár nagy hely a babakocsis anyukáknak, vagy a banyatankos mamikáknak.
Külön tetszik, hogy noha felsővezetéket nem mellékelnek mellé, azért rendesen a tetején lévő áramszedő berendezést és az áramszedőket is megcsinálják (mondhatni) mellékelik "rája" elvégre mégis csak egy trolibuszról van szó, amit ciki lenne anélkül kiadni ha már kihozzák.
Hátul a - már korábban említett - osztott három lámpás kialakítás, mely a szegedi példányon pont ugyanilyen, persze a budapesti példányokat kicsit máshogy szoktuk meg.
Látható hogy a létrát is megkapta az osztott ablak mögött, ezt szintén máshogy szokhattuk meg, mivel a budapesti példányokon nem volt, nekem legalábbis nem rémlik a már kocka hátsó lámpás változatokon, de lehet hogy csak fakultak már az emlékek.
Úgyhogy tény hogy nem piros BKV-s kialakítás, de így is imádom.
Hmm utána is kell nézzek, mikor lesz megint nosztalgia járatban :D
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DeAgostini Skoda Felicia GLX:
Kicsit aggódtam mikor várható volt a sorozatban, hogy majd vajon milyen színben érkezik, lévén a Favorit cabrio példányát is terveztem, de mivel hülye halvány-farmer-metálkék színben jött ki, sajnos inkább kihagytam.
De aztán láttam hogy szerencsére jól sikerült a színválasztás, noha így is volt persze ami miatt aggódtam, hogy majd megint melóm lesz vele.
Nem így lett :D
Persze aki akarta - többek közt én is - az anno beszerezhette Abrex kiadásban, de azzal sem voltam egészen kibékülve, annak ellenére hogy igényesebb kiadás, de mégsem hibátlan.
Elől jó kis lámpákat kapott alatta ezüst alátéttel, bár szerintem egy kicsit talán nagyobbra sikerültek mint kellett volna.
Szép a Skoda logó is, valamint körülötte a szellőzős részt is megcsinálták.
Kapott két ködlámpa festést a lökösbe, egy rendszámot.
Oldalt kilincsfestések, díszcsík, irányjelző kiemelés, valamint jók a tükrök is.
Ablaktörlők se rosszak, de picit gyengék.
Felnit illetően persze nem Skodás "alap felnikkel" hozták ki, nem gond, de talán majd lecseréljük :D
A belső jó mivel szürke, fekete kormánnyal.
Hátul szép lámpákat kapott, igaz nem egészen pontosan ül be a helyre és legalább - végre - normálisan fekete irányjelző-tolató rész kialakítással ahogy kell, így nem kell feljavítani :D
Bizonyára sok volt a panasz és végre tudtak rá figyelni.
Szép a fekete vonalvezetés festés, rajta a Felicia és a GLX felirattal.
Skoda logó is szép.
Az előbb már említettem az ablaktörlőket, azok sajnos picit a gyengéi, a hátsó meg még inkább.
Szintén megkapta a rendszámot és egy kis kipufogót is, valamint fentre egy picike antenna berakás is került és a féklámpa csík is tetszik.
A kerék mögötti sárhányok szerintem nem voltak szükségesek, így ezt nem értem miért kellett, ezek kicsit torzítják az összképet.
És akkor persze elő kellett keresni a korábbi Abrex-es változatomat is.
Szerencsére tudtam is hol keressem.
Azt persze mondanom sem kell, hogy az Abrex minőségibb változat, de sajnos Ő sem hibátlan, ami kissé ciki a gyártó részéről.
Megfigyelhető hogy az Abrex változatnál kissé vékonyabbak és szebbek a lámpák, noha a DeA kiadása se rossz.
A hűtőmaszkos fekete rész és a Skoda logó is szép mindkettőnél bár az Abrexnél ez kisebb, vagy ha úgy tetszik, a DeA változatnál ez nagyobb.
Mindkettő kapott ködlámpás festést a lökösre üveg kialakítás helyett, míg az Abrexnél csak sima tampon nyomás keretében, addig a DeA változatnál a formára kialakított részbe.
Nyilván a spórolás, de így sem rossz.
Az Abrex alap felnis kerekekkel hozta ki, a DeA másfélével, de ez nem feltétlen hiba.
Noha hogyha a legtöbbször látunk egy Felicia-t - akár ezt, a kombit, esetleg az áruszállítót - legtöbbször ilyen "alap felnis" kerekekkel látni.
A tükrök szintén jók, ez az Abrex változatnál gumiból van, valamint a kilincs, díszítőcsík és irányjelző kialakítások is ugyanúgy megvannak az újságos kivitelnél is.
Az ablaktörlőkben jelentős különbség tapasztalható, ez egyiknél se jó, mivel az Abrex változatnál túl vastag, a mostaninál meg túl vékony, de ha már választani kell, akkor inkább az utóbbi :D
A DeA változatnál már megszoktam hogy a hátsó lámpákat javítani kell, úgy látszik végre tudtak ezekre figyelni, mivel a tolató-irányjelzős rész megfelelően fekete lett és követi a csomagtartón lévő festés vonalát.
Ez az Abrexnál alap hogy így volt, bár ott kissé matt, de a lényeg hogy olyan amilyennek lennie kell.
Ellenben itt megint az ablaktörlőknél lukadunk ki ami nem stimmel.
Itt már megfelelő a mérete a hátsó szélvédőn az Abrexes változatnál, de a DeA változatnál meg szinte még vékonyabb vagy kisebb mint elől, így első ablaktörlőket illetően a DeA a jobb, de hátsót illetően pont hogy az Abrex :D
A Skoda logó mindkettőn szép és megfelelő méretű.
Ahogy már előzőleg említettem, a DeA féle változatra nem tudom minek kellett a kerekek mögé sárvédőket rakni, ez nemtudom valóban volt-e így, vagy csak a modellt akarták vele feldobni.
És akkor jöjjön az egyik legszembetűnőbb különbség, amiért anno haragudtam az Abrexre, ez pedig az ajtók alatti hullámküszöb........vagyis annak hiánya.
Ugyanis az Abrex változatnál teljesen sima a küszöb, érdekes mód egy újságos verziónál mégis tudnak erre figyelni?
Elég érdekes.
Mondjuk jó persze azt is hozzá kell tenni, hogy a két változat között nem egy év különbség van, de akkor is.
Erre anno nagyon haragudtam az Abrexre hogy erre nem tudott figyelni.
Úgyhogy összességében mindenki döntse el melyik a jobb.
Az Abrex minőségibb ez tény, de sajnos korántsem hibátlan, az újságos DeA változat meg ugye mostani kiadás, figyeltek a hullámküszöbre és végre a hátsó lámpákra is, viszont mégis csak egy sorozatos kiadás.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DeAgostini Skoda Fabia RS I:
Ismét hát egy fekete döggel érkezem.
Már nagyon vártam a Legenda Börzét, mivel szerdai napra egy kellemetlen fogászati látogatást kellett tennem.
Igaz akkor még csak a Hyundai és egy másik - nagy - modellem várt beszerzésre, azok tartották bennem a lelket.
Noha ez a példány is tervezett volt, de szlovák kapcsolatomtól nem tudtam beszerezni, mástól láttam a facebook hirdetésben, de ott már mint "eladva" felirattal volt kiegészítve a képhez az írás, itt viszont most börzén belebotlottam, mivel az eladónál volt a nagy modellem, de aztán láttam tőle ezt, meg még egy másik szintén betervezett modellt, így az egy helyett három lett amennyi modellel eljöttem tőle.
Tetszik hogy így is kihoznak modelleket hogy egy másik variánsban, ezt így kell csinálni.
Ezáltal eladható még egyszer ugyanaz, vagy minimális változtatással kell legyártani újra egy formaöntvényt.
Elől jó kis lámpákat kapott, mögötte ezüst alátéttel, kicsi irányjelzős beütéssel.
Szép a Skoda emblémás hűtőmaszk is, valamint alul kapott két ködlámpás berakást is.
Tükrök is jók, antenna is került rá és tetszik hogy figyeltek a kerekekre is, noha nem vagyok RS szakértő.
Hátul szép formára és kialakításra is reális hátsó lámpákat kapott ahogy kell, szintén jó a Skoda logó valamint a felirat is.
Antennát is kapott - ahogy már említettem - bár a hátsó szélvédő és a karosszéria közt picit lehetne kisebb a rés, de nem zavar annyira.
Jópofa a tetején fenti spoileres rész.
Kipufogó is jó, a lökösön az pedig nem épp egy térdre rogyó ember figura ki okádni készül, csupán csak egy szösz darabka :D
És akkor a normál és az RS.
Szerintem nyilván egy újra legyártott, másik formaöntvény, mivel látható hogy a rendszám alatti rész kialakítás más a ködlámpáknál, valamint persze a sárgának spoileres rész sincs a tetején, márpedig az nem külön odabiggyesztett elem.
Ugyanakkor tetszik hogy figyelnek a kerekekre is.
Míg a sima változatnál szerintem totál mindegy milyen felnik vannak - bár nyilván annak is megvan gondolom a jellemzője hogy milyennel volt - addig itt az RS változatnál figyeltek rá és elég jól is áll neki.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Solido Hyundai i30 N:
Na eeeeeez nagyon ott van :D
Nem csak azért, mert a piros és fekete mindig jó kombó, hanem mert Hyundai példányok nem nagyon akadnak igényes modellautókban.
Leginkább rally változatban találni őket.
Persze mutattam korábban párat, mint még a korábbi i30-asom, valamint a kis Atos, vagy a Dodge Attitude féle példány, melyet mi itthon inkább Hyundai változatban ismerünk, de mikor ezt megláttam a Solido-tól, nem volt kérdés hogy jönni fog.
Igaz eleinte gondolkoztam picit, mert kijött a szokványos Hyundai szürkéskék színben és gondolkoztam hogy abban jöjjön-e, mivel jól áll az a szín a Hyundaioknak, Én viszont mégis inkább erre a feketére tettem le a voksomat.
A Solido nagyot ugrott a szememben, ugyanis korábban egyáltalán nem minőségi modellautógyártóként tekintettem rá, most mióta viszont változott ez a dolog, nagyot változott a megítélésem is iránta.
Rohadtul tetszik ez a masina.
Elől szép lámpákat kapott, rajta még a világítás imitálást is kialakítva.
Szép a Hyundai logó, az N típusfelirat is és persze megkapta az egészet egy rendszám nyomás formájában.
Szépek a beömlők is, alul pedig kapott egy piros csíkozott kiemelést.
A tükrökön szintén megcsinálták az irányjelző csíkot.
A kerekek is jól néznek ki, igaz Én ezüstre festettem volna, vagy feketében hoztam volna ki, mert így ezzel kissé "frissen nyomott 3D-s" érzést ad, de így se rosszak.
Megkapta benne még az "N" logót is.
Megfigyelhető, hogy mögötte a tárcsafékek is láthatók, nem csak remekül ezüstre kiemelve és pirossal a fékpofák, hanem még arra is figyelve hogy az első némileg nagyobb mint a hátsó, tehát különböző átmérőjüek.
Hátul szép piros üveglámpákat kapott, ahogy kell, alsó részében kis átlátszó meghagyással.
Szintén szép a Hyundai logó, a felirat, az i30N jelzés, ablaktörlő is került rá, a hátsó szélvédő ráadásul sötétített üveges változat.
Fent a spoileres részben megkapta a kis háromszög íves féklámpa festést, kis cápauszony antenna, farán pedig megkapta a szintén feldobó kis piros csíkozott kialakításokat és a két kipufogós rész is nagyon állat.
Gondoltam szétkapjuk és megnézzük a belsejét is, igaz ehhez a hátsó csavar rejtett, így a kipufogós részt mint takaró elem le kell szedni előtte.
Belül is szép a kialakítás, noha nincs sok extra.
Formára szép minden, a kormány is jó, benne kapott egy Hyundai logót.
A sebváltó is jól néz ki, a középkonzol rész is jó és a navigációs képernyő is jól néz ki a rajta lévő kis kialakítással.
Lassan felmerül hogy vajon már melyik a jobb, az Ixo, vagy a Solido, mivel előbbi normál autókat (is) kihoz, a Solido meg mostanság inkább a sportos irányvonalat képviseli, de tetszik.
Tetszik hogy azonkívül hogy változott a gyártási ráta, végre egy újabb Hyundai is a birtokomban van mint típus, mivel sajnos nem nagyon akadnak modellben.
Így tovább, jöjjenek még további Hyundai példányok! :D
A Fastback változatnak is örülnék, mely nagyon hasonló az i30-hoz és mindig imádom ha meglátok egyet :D ajánlottam is a gyártó oldalán hogy kijöhetne az a változat is.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------