Premium ClassiXX's Ikarus 280 - ráncos ajtós:
Már nagyon vártam a hétvégét, melyen kivételesen szombatra esett a KMO.
Terveztem hogy szokásomhoz híven McReggelizek a közeli mekiben, be is álltam a drive-ra, de mivel ott már állt vagy 4-5 autó, gondoltam lehet inkább kihagyom és majd visszafelé eszek.
Még nem állt be másik kocsi mögém, így kitolattam és akkor vettem észre szintén egy ugyanolyan Golf IV-es különleges példányt, mint a sajátom, így gyorsan oda is gurultam.
Gondolom a társaság is meglepődött hogy "jéé még egy ugyanilyen" és sejtették miért is kanyarodtam hirtelen oda :D
Mert "tesó fotót" kellett lőni :D
Később aztán kiderült, hogy mondhatni - az akkor véletlen volt - de a "tesó" - amely egyébként Román rendszámos (nem András Szabó "Apó" nem rokonok :D ) itt lakik Budapesten, ráadásul nem is messze tőlem, de még közelebb Emberemhez.
Így párszor már láttam-találkoztam - és persze ugyanúgy - fotóztam a sajátommal :D
Korábban már mutattam egy csuklós 280-as Ikarust, sőt, szintén a Premium ClassiXX's kiadásában egy kék BKV-s 260-ast is :D
Most viszont jött ez a kicsike, mert kellett.
Még Én is emlékszem rá hogy mennyit utaztam velük, és noha a ráncos ajtósok voltak az öregebbek, Én mégis azokat kedveltem inkább.
A csengetés, a sűrített levegős, erőteljes ajtócsukódás és persze a menet közbeni hangjuk.
https://www.facebook.com/100003737178889/videos/pcb.2777202759080936/1481488152347523
Sokszor direkt az első ajtónál lévő dupla üléshez ültem be Muterral és közben Én is autóbuszvezetőset játszottam.
A kapaszkodó rögzítő pontjainál lévő csavarokat nyomtam mint csengő, ajtó nyit-zár gombok és csöngetés közben én is "búgtam" és az elinduló busz emelkedő motorhangjával közösen nyomtuk az előadást :D
Lehet hogy néha beáztak már itt-ott, és zajosak voltak, néha nem lehetett ablakot nyitni - vagy épp ha elkezdett esni az eső, bezárni azt - de mégis a miénk volt.
Nem olyan rég elbúcsúztak az állományból, melyen Én is részt tudtam venni egy átlag hétköznap, melóból hazafelé menet.
Valahányszor megnézem a hetedik videót amit csináltam, mikor kigurul a Keletitől, kis dudálással elköszönve, mindig könnybe lábad a szemem.
Nem egyszer utaztam velük.
https://www.facebook.com/100003737178889/videos/pcb.2777202759080936/807597683834688
Persze míg nem volt autóm akkor azért, mert az volt a leggyorsabb módja, de volt olyan is, hogy amíg Újpalotára jártam suliba a Száraznádba, néha direkt körbe mentem a - akkor még 77-es járatszámú vonalon ami azóta 277 lett - a busszal.
Igaz ott rövid 260-as járt, már bolygóajtós kivitelben, de nem egyszer voltam a hátuljában a sarokban, ablak nyitva és amint láttam különböző épületek ablakában ahogy haladok vele és hallom a házakról visszaverődő busz motorhangját :D
Elöl jó kis lámpákat kapott, szép a rovátkás hűtőmaszk és rendben van a vonalvezetés és 280 jelzés is, melyet sokszor Z80-nak lehet olvasni :D
Jó kis rendszámot is kapott, sárga irányjelzők melyek külön kis üvegberakások - helyes, így is kell, nem szeretem mikor festett - ablaktörlők is jók, Ikarus felirat is szép.
Jók az ajtók is, mind a kialakítást, a zsanérokat, a festést illetően.
Az oldalsó irányjelző festés kicsit megmozdult, mivel nem íves, hanem szögletes, látszik is hogy elmozdult kicsit, a BKV-s logó is jól néz ki és 7-es busz járattáblát is kapott előre és oldalt is az ablakokban.
A kerekek is jók, végre nem feketék, vagy fehérek, vagy ezüstök, hanem szürkék.
Igan noha a változatuk nem stimmel, de erre majd kitérünk később.
Sokszor meghatározó volt életünk során ez a "tekintet" mely vagy épp várt ránk a megállóban, vagy épp az orrunk előtt ment el.
Mint említettem szép a rovátkás hűtőmaszk benne a lámpákkal és a vonalvezetés is szép a Z80 - párdon - 280-as jelzéssel :D
Az ütközőbakok is jók, a ködlámpák persze lehetnének szintén üvegek, de így is szép.
Az ablaktörlők szintén nem rosszak, de egyszerűsítettebb kialakításúak mint a korábbi 260-ason.
A tábla jelzésen a feliratok stimmelnek, nincs elírás, vagy téves betű.
Itt szintén láthatjuk az oldalirányjelzőt, mely elcsúszott kicsit, szép a BKV-s logó és szintén a tábla.
Jók a kis - nem tudom milyen opciójú - nyílások kis kocka ajtajai - ezt majd talán András Szabó "Apó" megmondja pontosan mi micsoda, mivel anno a BKV-nál szerelte ezeket a vasakat - és belül is szépek a világosbarna ülések és a korlátok is.
6. kép
Mint említettem jók az ülések és a korlátok, de a korlátok néhol kissé nagyon a levegőben lógnak az üléseken lévő kapaszkodókhoz képest.
Ez kicsit azért megmosolyogtat.
A megfelelő színű és változatú középső tengely felnije, dupla gumis kialakításban.
Kár hogy az első és hátsó kerekek felnijét nem sikerült - immáron megint, már nem először - eltalálni.
Imádom a csuklós harmonika gumis kialakítást, igaz a busz nem nagyon "törhető meg", nagyon minimális a hajlíthatósága, így nem lehet kanyarodó ívben beállítani.
Ezt mondjuk lehetne jobban is megcsinálni, hogyha lévén a Hongwell régen meg tudta csinálni a fordulós első kerekes kialakítást, de nyilván így egyszerűbb.
Itt némileg már kicsit jobb az oldalsó irányjelző festése is.
Belül jók az ülések és a kapaszkodók is, bár amit az előbb említettem az itt is látható és kicsit megmosolyogtató.
Persze a csuklós résznél belül szintén látható a korlát és a csuklós résznél az utasok számára kialakított - és őket védő - íves korlát is.
Hányszor utaztam ott és volt hogy felülve rá :D
Persze sajnos ez a kicsike se hibátlan, ugyanis a harmadik ajtó után szintén kellene legyen még egy 7-es járat tábla festés az ablakon, mivel a csuklós buszoknál általában 4 volt.
Egy elől fent, egy az első ajtó mögött oldalt, egy a harmadik ajtó mögött oldalt, és persze a végében.
Így ez sajnos hiba/baki hogy ide nem sikerült még egyet nyomni.
Hátul szép reális lámpákat kapott, ami nyilván külön lenne a legjobb, de mivel az munkaigényesebb, nyilván így egyszerűbb megcsinálni egybe.
Sebaj, mert így is szép és jó, hogy egyrészt üvegből, másrészt reálisan van kialakítva ahogyan kell.
Megkapta az egyedi azonosítójával megegyező forgalmi rendszámot is, valamint a lökösön is a fekete részek, hátul fent szintén a járat tábla, és persze a lökös alatt a piros kör és háromszög prizmás kialakítás.
Szerencsére itt már nem kapott nagy batár azonosító számot, amit a 260-as változatnál elrontottak, mivel úgy sose volt.
Külön tetszik hogy bal oldalon a kerék előtt és mögött, a kis panelek is jól kivehetők és a kilincs fogantyújuk ugyanúgy megkapta a kis ezüst pingálást.
És akkor gondoltam vessük össze a kollegával.
Tény hogy a bolygóajtós 280-assal kéne összevessem, de az csak sima kék, fekete kerekekkel, itt viszont most két BKV-s példány áll szembe egymással.
Látható hogy a szóló 260-as sokkal élénkebb kék.
Ez megint felveti azt a kérdést hogy reális-e, nem rontották-e el, mert mégis csak a csuklós féle kék az igazi.
Nem tudom ilyen világoskék volt-e anno a BKV kötelékében.
A következő a felni, mely mindkettőnél hiba ha úgy vesszük, milyen nem ilyen kerékkel kellene legyenek, és noha a 260-asé szebb kialakításban is, de ezüstben nem nagyon voltak, inkább a csuklósé a megfelelő a színt illetően.
Következő az ablaktörlők, mely a 260-asnál jól sikerült, mivel dupla szálasak, a mostani csuklósnál sajnos egyszerűsítették, vagy csak nem figyeltek rá megfelelően.
És akkor jöjjön egy kis érdekesség.
Próbáltam utánanézni, felhajtani róla eredeti képeket, de míg a szóló 260-asnál szinte nem találtam azzal a forgalmi rendszámmal lévő képet róla, a mostani 280-asnál alig pár másodpercbe került, mivel nem hogy eredeti képeket találni róla, hanem saját facebook oldala is van a BX-59-37-nek :D
A képek is onnan valók.
Egy régi kép, egy régi öregről :D
Sok vonalon megfordult az öreg.
Persze mint amiről a modellt is megmintázták a 7-es vonalán.
Itt látható is az eredeti képen hogy mikre nem ártott volna figyelni ha már megmintázzák róla a modellt.
A dupla szálas ablaktörlők, a fekete tükrök (mivel ezüst tükrökkel nem is találni róla képeket, hogy a kiegészítő tükröt már ne is említsem a sarkánál lent), megfelelő felni.
Ezekre nem ártott volna odafigyelni ha már modellben kihozzák.
De megfordult még a 10-es vonalon is, igaz itt nyilván valahol kint próba rendszámmal.
Itt is látható az előbbi hiba amire felhívtam a figyelmet, hogy a harmadik ajtónál kellett volna még egy oldalsó járattábla pingálás az ablakra.
De volt még a piros 20-as,
33-as,
68-as (ezt a vonalat ismerem is, mivel Keresztanyum a 85-ös, 68-as vonalán lakott Kőbányán)
73-as
piros 86-os vonalakon.
Amúgy érdemes megnézni itt az utolsó járat vonal említésnél a képen a hátuljánál a srácot is, aki lelkesen fényképezi.
Hiába, anno az életünk mindennapi részei voltak, mikor bejöttek újként a korábbi típusokat leváltva imádtuk, sokszor volt hogy biztos a pokolba kívántuk (beázás, beragadó vagy épp nem nyíló ablakok, rázkódó plexi ablak hangok, néha beszivárgó szén-monoxid stb....) de most meg, mikor már kuriózummá válnak és eltűnnek a mindennapi élet látképéből, mégis valahogy újra visszasírjuk, vagy könnyeket csal a szemünkbe, ha újra látunk egyet és mehetünk vele egy kört :D
Hisz anno, ez mondhatni nem csak a járműgyártás csúcsa volt, mivel az Ikarust nagyon sok országba exportáltuk, hanem a motorizáció fejlődése.
Régebben ugyanis még nem volt olyan megszokott opció az autó mint manapság így akinek nem volt, mégis élvezhette hogy eljuthatott egyik helyről a másikra pár forintos jegy ellenében.
Én mindig imádtam utazni, legyen az busz, vonat, villamos, vagy busz, vagy akár autóval (valaki által, vagy sajáttal).
Mert az utazás egy élmény :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DeAgostini Vw Polo:
Épp a gép előtt voltam, mikor is láttam valakitől a posztolt képet "mai újságos megjelenés" szöveggel és na mondom, efelett most valahogy elsiklottam hogy nem figyeltem és rögtön ráálltam a dologra.
Másnap mikor kint voltam körön elhatároztam hogy beszerzek egyet, noha az Emberem felé - tévedés ne essék, az "Emberem" általában Ádám Szegedi :D de van több Emberem is :D - leadtam a rendelést hogy miket tervezek majd beszerezni, de gondoltam ha lesz is még egy az csak jó, mert vagy eladjuk, kis haszonnal - sokszor ez a kulcs hogy eladható-e egy sorozatos modell, vagy rád rohad, a kis haszonkulcs - vagy pedig esetleg beszámíttatjuk egy modell árába, esetleg csere.
Így hát miután végeztem a kiszállítással elindultam visszafelé és útba ejtettem pár helyet, de sehol se találtam.
Szigetszentmiklósról jöttem visszafelé és az ottani lehajtónál lévő OMW-s McDonald's-os lehajtónál, a Csepeli Pihenőhely lehajtónál - ahol ettem életem eddigi legfinomabban és jóleső dupla sajtos McRoyal-ját mikor megkaptam a végkielégítésem sms-ben amire vártunk egy ideje kollegáimmal - szóval ott megálltam egy pillanatra hogy betérjek az OMW kútra és megnézzem.
Igen, de nem találtam.
Ott van Kistarcsán a Spar, ahol korábban is volt már hogy reggelente sikerült belefutni egy-egy példányba.
Persze sok autó volt és már nem is reménykedtem, lévén mondom ha volt is, már biztos elvitte valaki.
Bementem, rögtön az újságos részhez és ott várt rám a járgány :D
Na gyorsan fel is kaptam mint kiéhezett férfi az asszonyt és már mentem is vele kifelé a hónom alatt, természetesen miután kifizettem :D
Szép ez a kis Polo, nem értem miért állt le a sorozat 70-nél a Németeknél - és persze nálunk is - mivel sokkal többet ki lehetett volna hozni ebből a sorozatból.
Ha csak azt nézem hogy pl a szedán változatát kihozták a Salvat kiadásban, nem értem ebbe miért nem kerülhetett volna bele, vagy akár az áruszállító Caddy változata, Golf variánsokról nem is szólva, melyek közül 2-3 volt is a mexikói-brazil kiadásban.
Lévén most is látom hogy korábbi olyan példányok is megjelennek egy másik Hachette által kiadott sorozatban, amik korábban voltak (igaz nem feltétlen Vw)
Szép kis lámpákat kapott, széleken sárga irányjelzős kialakítással.
Szép a kis Vw emblémás hűtőmaszk is és rendszámot is kapott.
A lökös alsó pereme fekete, de kicsit fentebb a szellőzős rész is ki lett emelve.
Oldalt irányjelző festés és megkapta a díszcsík és kilincsfestéseket is.
Jópofa hogy rögtön a kis 5 ajtós változatban hozták ki, mert modelleknél inkább az a megszokott, hogy 3 ajtósban hozzák ki, mégis legtöbbször inkább a kis 5 ajtós változatban keresik, mert a valóságban meg abból volt több.
Szóval ezekre se ártana sokszor figyelni.
Hátul reálisan kialakított hátsó lámpákat kapott ahogy kell.
Bal oldaliban piros, szélen sárga résszel, jobb oldaliban alján kis meghagyott tolatós résszel.
Jó ez a kis Polo, de korábban leginkább csak Herpa kiadásban tudtuk elérni, ha akartunk egyet.
A kerekekre szép Vw emblémás nyomást kapott a dísztárcsákra.
Szintén jó a Vw logó és a POLO feliratot is megkapta a jobb lámpánál, valamint a csomagtartóajtó kilincse, zárja és a rendszámvilágító részek is ki lettek emelve rajta.
De ha megnézzük, még jobb oldalon a kis vonószemes kialakítást is megkapta.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eligor Renault Master "Pelichet":
Mint az lenni szokott, napi rendszerességgel nézem a Renault Master példányokat hogy hol és milyen újabb változatot tudnék beszerezni saját gyűjteményembe.
Így voltam ezzel a példánnyal is.
Noha volt az eladónak egy másik példánya is, arra is licitáltunk de annak nagyon elszállt az ára - nem is nyertem meg sajnos, pedig jó lett volna - de legalább ez összejött.
Nem voltam benne biztos hogy eredeti-e, de végül is nem láttam arra utaló nyomot hogy matrica lenne az oldalán lévő felirat és logó, így hát megkértem Emberemet hogy - akkor még a másikat illetően is - nyomjuk rájuk egy licitet.
Persze aznap mikor pont végük lett, épp a cégnél egy kiállítás után segédkeztem, így este - azonkívül hogy fáradt voltam - időm sem volt rájuk nézni, de előtte lévő nap még írtam Emberemnek hogy majd mikor jár le.
A másik változat nem volt semmi, 101 euro áron ment el.
:-O
Gyanítottam hogy az eladó vagy "játszott" velük (nem úgy értve mint a gyerekek) vagy megcserélte a kettő alvázát, mivel ennél az oldalt futó díszcsík berakáson látható két pirosas kis tamponnyomás, ami pont a másik festéséhez passzol.
Úgy voltam vele hogy majd visszacserélem, de természetesen mivel a másik sajnos nem jött össze, így ez nem lehetséges.
Mivel engem viszont kicsit zavart az a dolog, neki is láttam és leoldottam.
Elől szép lámpákat kapott alatta formára alakítva, ezüst kiemeléssel, szép a kis Renault emblémás berakás is.
Rejtély, de más Renault változatomnál is láttam már az osztott hűtőmaszkos részen azt a két kék megkülönböztető jelzéses kialakítást és nem értettem miért, mikor egy átlag normál furgonról van szó.
Lehet csak gyártásnál nem figyeltek, vagy legyártottak egy szériát olyanra és azokat kapta meg, ki tudja.
Fentre kapott antennát, tükrök is jók - mivel doboz nélküli aggódtam megússzák-e, de szerencsére semmi gond - jók a króm felnis, fekete dísztárcsás, Renault emblémás kerekek is.
Oldalt is megkapta az ajtó kilincsfestéseket, a tanksapka festését és persze az oldalajtó tolósín kiemelését is.
Hátul szép reálisan formmára és kialakításra megfelelő hátsó lámpák - ezeket imádom bennük leginkább - mivel nagyon jól megcsinálták :D
Az ajtózsanérok is jól ki lettek emelve, a rendszám feletti világítást takaró csík fekete kiemelést kapott, ahogy a kilincsek és a kis ütközőbakok is.
Odakerült bal oldalra a Renault, valamint jobb oldalra - és a rendszám helyére - a Master felirat is, természetesen a megfelelő betűtípussal kiírva.
Sajnálom hogy a másik kicsike nem jött össze, mivel az is még Wanted listás keresett példány volt, meg is lepődtem hogy milyen áron ment el - 101 euro :-O - azt hiszem át kell értékelnem a Masterekre szánt kiadásaim max összegét.
Mármint olyan szempontból hogy megvan mi a max összeg egy dobozos és egy doboz nélküli példányért, ha úgy vesszük ez kicsit drága volt doboz nélküliként, de ha azt nézem hogy a másik milyen áron ment el....de hát a gyűjtői szenvedély már csak ilyen :D
Nekem lett ismét egy szép Masterem, másnak meg - a másik kiszemelt - jó sokba került.
Na nem kárörvendeni akarok vagy ilyesmi, mivel el kell ismerni hogy nem lehet mindent megszerezni, de tekintve az árát hogy valaki képes volt (átlag 380-as euro árfolyammal számolva) majd' 40 000-et kicsengetni egy ilyen - doboz nélküli - modellért....
De gratulálok neki hozzá azért...ha neki fontos volt és megért annyit....hát ez van.
Én így sem bánkódom.
Persze jó lett volna megszerezni együtt a kettőt, de még mindig jobb legalább ez a példány, mint ha a 2 kiszemelt közül egyik se jött volna össze.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DeAgostini Vw Derby Van:
Na a Golf III City mellett jött még egy másik vágyott kis példány is, eme Vw Derby Van személyében.
Ismerős lehet nekünk ez a típus, ugyanis mi és úgy Európában is Caddy néven ismerjük, csak igaz a Vw Polo sedan orrával.
Úgyhogy érdekes hogy ez a példány belekerült a sorozatba, ráadásul hogy más országban, más típus nóziját kapta.
Nem lett volna utolsó a Német vagy hazai kiadásban sem, mivel csak a formaöntvény orr részén kellett volna változtatni, és el lehetett volna sózni Európában is.
De vágytam rá, így kellett :D
Ezeknél is pl meg lehet játszani azt - mivel a helyek megvannak - hogy később akár egy ablakos családi kivitelben is ki lehetne hozni.
Elől jó kis lámpákat kapott, alatta ezüst berakással, szép a rovátkás, Vw emblémás hűtőmaszk is.
Tetszenek az alap felnis kerekek is, kapott kilincsfestéseket, a tükrök is jók, belül pedig szürke ülések és rácsozott hátfal kapott helyet.
Tetőre kapott egy kis antennát is, mely szintén jópofa.
Hátul formára kialakított - csak mivel az autó fehér a vezető oldali kevésbé látszik, de látható a másiknál - reális égőelosztásos lámpákat kapott ahogyan kell.
Kérdéses volt hogy hogy lesz, mert itthon is teljesen ilyen volt a típus, csak ugye az eleje volt más, ellenben a Vw Polo orrával lévő típusnál nem volt mindkét hátsó lámpa tolatós, csak az egyik.
Ennél viszont mindkettő azonos lett.
Megkapta a Vw logót, a VAN feliratot, kilincsfestést.
Súlya is van a kicsikének, szét is kaptam volna, de csak az első csavarhoz lehet hozzáférni, a másik bizonyára a pótkerék alá rejtett, így inkább nem kaptam szét.
DeAgostini Vw Golf III City:
Még épp hogy csak beszereztem a Kamazt a börzén, nem sokkal később rám írt Gábor Csaba Németh - kinek ezúton is köszönet a korábbi és a mostani modell(ek) beszerzésének lebonyolításáért - hogy megjöttek a járgányaim.
Vártam már egy ideje őket, de persze mivel nem EU-n belülről érkeztek, kicsit hosszadalmasabb lett az út, mint általában.
Korábban, nem sokkal ezelőtt mutattam a piros változatomat mely belekerült az Inolvidables kiadásba - gondoltam is, milyen jó, így mostmár nem lenne annyira fontos az arany színű, de mivel le volt beszélve és meg volt rendelve.... - úgyhogy érdekes hogy nem sokkal ezelőtt belekerült az Argentin kiadásba is.
Szerencsére nem volt sok címem, mivel kollegának kellett azon a héten besegíteni beszállításos folyamatokat intézni, mivel a 3 furgonunkból 2 betegállományba ment (egyikkel kollega talált meg egy vascsövet egyik nap a forgalomban, a másik furgonnal meg kb 2-3 napig nyomta mikor is szétment benne valami) és persze kapta is az ívet, ahogy anno Én is volt melóhelyemen mikor a tükröt összetörtem.
De hát az csak a szeretet jele.
Említettem is neki, hogy az Én furgonomat már nem kapja meg :D
Így a negyedik autónkkal - ami egy kis Fiat Dobló - azzal intézte a kis beszállításos dolgokat, Én pedig a raklapos tételeket.
Így mivel nem volt sok címem egyeztettem is Gábor Csaba Németh-tel hogy akkor 11 óra körül ott leszek a Váci útnál az egyik üzlet előtt.
Meg is jött, átadta a modelleket, gyorsan csekkoltam őket és intéztem az árukat, 1-2 percet beszélgettünk és mentem Én is, és Ő is :D
Érdekes hogy tulajdonképpen a hazai és német sorozatba nem került bele ez a típus - nem értem miért - mivel a hazai/német kiadásba a Golf III mint csak cabrio és kombi példányokban élte meg a megjelenést, ellenben a mexikói kiadásban - melyből ez is van - háromszor is szerepelt a kicsike.
A korábban már mutatott liláskékes GL 5 ajtós, egy piros 3 ajtós GTi, valamint ez az alap felnis 5 ajtós City.
Szóval a hazai/német sorozatból még lehetett volna többet is kihozni, akár úgy is, hogy egy adott típust többször is elsütnek - ahogy szoktuk látni - csak a színnel való játszadozás helyett, más kerékkel, lökössel, lámpás kialakítással.
Elől szép lámpákat kapott ezüst alátéttel, szép a rovátkázott Vw emblémás hűtőmaszk is.
A lökös rész külön elem, benne a három részre osztott helyzet-irányjelzős kialakítással, valamint oldalt egy - szintén - helyzet- vagy irányjelzős kialakítással.
Szép az alap felnis kerék is, valamint fekete tükröket és kilincsfestéseket is kapott.
Hátul szép lámpákat kapott, reális felosztásban ahogyan kell.
Alul piros, fentebb fehér, szélen piros résszel és a legfelső részben sárga.
Kapott egy hátsó ablaktörlő helyet, mely csak egy fekete pötty személyében van ott, valamint a logót is megkapta ami szintén szép és persze a lámpák alá a megfelelő feliratok is odakerültek.
Teljesen azonos mondhatni a piros változattal, két dolgot leszámítva.
Az egyik a hátsó ablaktörlő, mivel a piros kapott, ennél a mostaninál csak a helye van oda festve, a másik pedig a beltér színe, mivel a pirosnál az ülés részek bézs színűek, míg a mostani arany változatnál azok is feketék mint a beltér többi színe.
Még külön érdekesség, hogy a Golf feliratot a pirosnál a bal lámpa alá, a GL feliratot a jobb lámpa alá kapta meg, ellenben a mostani arany változatnál a Golf és a City feliratok is egyaránt a jobb lámpa alá kerültek.
Ami leginkább tetszik ebben a típusban az az, hogy kellően hullámos az ajtók alatti küszöb rész.
Ezt mindig imádtam a Golf III-asnál, ami egy kicsit sportos benyomást kelt - számomra - a modellnél :D
Egyébként még mai napig is lehet látni nem egy példányt belőlük :D
Amit pedig leginkább imádok az ilyen újságos kiadásokban az a részletesség, valamint a különböző kis finom különbségek.
Ugyanis elég ha megnézzük a Golf III-as, közös III-as képét (a liláskék GL-t kerestem, de nem találtam, valahova nagyon elpakoltam) így eredetileg 4 lenne a képen, de most csak 3 lesz.
Látható hogy az arany és a piros ugye ugyanaz, az előbb említett két különbséget - hátsó ablaktörlő és beltér színe - illetően.
Tetszik hogy a GTi-nél pl megcsinálták azt, hogy más féle kerekeket kapott, más kialakítású a hátsó lámpa, lévén mégis GTi-ről van szó és antennát, valamint kis csomagtartóajtó spoilert is kapott, rajta féklámpa csík festéssel.
Szóval mondhatni mind3 modell ugyanaz - persze a GTi-nél azt a különbséget most nem nézve hogy az csak 3 ajtós - és ezáltal többször is el lehet sütni ugyanazt a modellt, ha odafigyel a gyártó a részletekre, mint a szín, esetleg a beltér színe, a kerekek, a hátsó lámpás kialakítások, lökhárítók, ilyesmik...
DeAgostini Kamaz 5320:
Meglepődtem mikor elindult nálunk a Volkswagen Hivatalos Modellgyűjtemény, ugyanis végre érkezett valami új a KGST modellek, majd az újra erőltetett, már korábban kiadott példányok új színskálában erőltetett kihozatala után, majd pedig hogy utána elindult a teherautós sorozat is.
Az első számon Én is gondolkoztam beszerezzem-e - nem terveztem és nem érdekelt annyira, de mégis csak egy teherautót lehetett jó áron beszerezni, így Én is megvettem az első számot - és nem volt kérdés hogy fog még kelleni a sorozatból ez-az.
Ugyanis korábban a Lengyeleknél láthattuk hogy volt a kék Ifa, a hosszabb zöld Ifa, ez a bordó-szürke ponyvás Kamaz, meg még egy-két példány és irkáltam is össze mik fognak érdekelni.
Bár már a személyautóknak is egyre nehezebben találok helyet, azért még elfér pár teherautó a sorozatból.
Ráadásul mióta az ágyam is le lett cserélve, szerencsére jól ki lehet használni a nagyobb ágyneműtartó méretét is XD XD XD
Zoli Szuricartól láttam meg a hirdetésében és ráadásul reális áron, így gyorsan írtam is hogy kérhetnék-e még képeket róla, de nem kellett, mivel remekül körbe volt fényképezve és jeleztem is hogy akkor KMO börzén átveszem a masinát.
Így gondoltam legalább nem kell majd az újságosnál vadásszam.
Noha a Kamaz megvan nekem már dömper változatban - kétszer is, mivel az Ixo-s változat is megvan - és persze a platós változatot is beszereztem anno.
Most viszont jött a ponyvás.
S hogy miért akartam?
Nos mert a S.T.A.L.K.E.R. nagy kedvenc játékom, töménytelenszer átvittem és abban is volt a kicsike.
Igaz csak mint roncs jármű, de akkor is.
Ezzel a trailerrel kezdődött minden.
Ezzel a trailerrel kezdődött minden.
Nem csak a S.T.A.L.K.E.R. játék iránti érdeklődésem, hanem a mondhatni Csernobil téma iránti érdeklődésem és az orosz járművek kedvelése is.
Itt a trailerben láthatjuk is egyszer nappal,
egyszer pedig egy bázison az elhagyatott Kamazt :D
Eljutni Csernobilba........nagy álmom volt, de anno nem jött össze, most meg már mivel háborús helyszín és ki tudja merre felé hány akna lehet, erről le kellett tennem.
Így ha nem is a valóságban, legalább játékban, nem is egyszer eljutni oda :D
(Igaz akkor még nem Shadow Of Chernobyl hanem Oblivion Lost néven volt tervezve és úgy volt, hogy a járműveket is lehet majd benne használni).
Töménytelenszer végigvittem a játékot, megszámolni se tudom hányszor.
Ebben nagyban közrejátszott az, hogy - ha jól emlékszem - 7 féle különböző módon érhetett véget a játék és remek feelingje volt.
Ezek a trailerek és zenék mondhatni belém égtek, és anno le is loptam a videókat hogy a zenéi így meglegyenek.
Azóta elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 játék, de annál már nem érzem ezeket a feelingeket mint ezeknél az ajánlóknál hogy misztikusak, sejtelmesek, akciódúsak stb...
Na mindegy.
Úgyhogy mondhatni a Kamazra ezért (is) vágytam :D
Természetesen a netes képen alaposan megnéztem mindent és szerencsére nem találtam hibát.
Szépek az első lámpák, jó az irányjelző valamint a hűtőmaszk festése is, szép a KAMA3 felirat, a szellőzős rács is jó, ablaktörlők-tükrök is oké.
Az anyós felőli oldalon még oda is megkapta az 5320 feliratot, szép a kilincs és a foganytú festés is, valamint a fellépő is szép.
Tetszik a felépítményen a szürke gyűrődött ponyvás imitálás, és jó rajta az ezüsttel kiemelt ponyva varrás - vagy lefűzőpánt - imitálás is.
Jók a lámpák is, kicsit kár hogy nem üveg, de hát ez egyiknél se volt az, de legalább szép és jól meg van csinálva.
Középen kapott egy visszakonyuló kampós kialakítást, így akár még vontatmányt is lehetne mögé befogni.
Természetesen csak a fülke rész fém, itt lekaptam róla a ponyvás felépítményt.
Látható a hátsó tengelyeknél hogy király laprugós kialakítás van és jobb oldalon is jó a két kis tartály, valamint a vezető felőli oldalon az üzemanyag tank.
A felépítmény nem nagy kunszt, két csavar tartja a ponyvás kialakítást a platós részen, de ennyi.
Alul kapott egy pótkereket és persze a két hátsó tengely sárvédőjét oda pattintva, ami - legalábbis nálam - nincs elkenve, így ha akarom akár le is vehetem :D
Látható hogy azért az aljára ugyanúgy megkapta a KAMAZ 5320 feliratot, hogy gondolom tudják hogy melyik modellhez tartozik.
Mióta pedig nálunk is megy a teherautós sorozat, egyesek különféle, jópofa átalakításokat, variánsokat hoznak ki belőlük, amiket szintén el lehet adni :D
És végül persze akkor már kellett a csoportkép.
Az Ixo-s billencset most nem kotortam elő, lévén úgy se fért volna rá a képre :D
Érdekes hogy a mostani bordónak kicsit szebbek az első lámpái, de lehet hogy csak csalóka kicsit a kép.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Norev Nissan Navara:
Egy eladó bejegyzésében láttam meg az eladó példányok között és az ára noha elsőre magas volt, mégis korrektnek éreztem, mivel nem gyakori példány.
Elég kemény napnak néztem elébe, nem csak azért mert picivel korábban is indultam el aznap hogy reggel tudjak találkozni az eladóval, hanem mert a cégnek volt egy kiállítási rendezvénye és azokat pakoltuk délután miután a kiszállításos köröm megvolt, így este 20:30 körül értem haza.
Úgyhogy se időm, se energiám nem volt még csak fényképezni se a járgányt, nem hogy a cikket megírni róla.
Reméltem hogy nem fog úgy járni mint az igazi változata, mivel a Navara-nak volt anno egy ciki betegsége, miszerint a platónál egyszerűen kettétört az autó :D
Hát mint tudjuk....a rossz reklám is reklám :D
https://www.vezess.hu/hirek/2017/02/07/kettetornek-a-nissan-pickupok/
Norev gyártónál is volt rá példa - Emberem küldte is a képeket, igaz egy másik típusról, de nekem is volt rá példa egy másik modellt illetően - mikor szinte szétesett a modell a kezemben.
Emberem esete rosszabb volt, szerencsére az enyémnél - idáig - csak az alváz szenvedett el olyan hibát, melyet azért úgy ahogy, tudtam orvosolni.
Így reméltem hogy egyrészt Nissan, másrészt Norev, ez a modellem nem fog úgy járni.
Elől szép lámpákat kapott, jó a krómos Nissan emblémás hűtőmaszk is.
A lökös részbe kapott két ködlámpát, a Navara rendszám körül is jó a kialakítás.
Jók a tükrök, kilincsfestéseket is kapott és a fellépők is szépek.
Tetőre kapott tetősíneket és antennát is.
Hátul szép lámpákat kapott ahogyan kell, meghagyva benne a kialakítást.
Szép a feketére hagyott Nissan emblémás platókilincses rész, megkapta a Navara feliratot és természetesen szintén a rendszámként is.
Belül is szépre sikeredett a kormány, rajta egy Nissan logóval, műszerfal óraegységeket is kapott és a navigációs kép is meg lett csinálva középen.
Szintén szépek a kilincsek amik külön berakások és a már említett fellépő is szép.
A platós részre kapott egy króm bukócsövet, nagyon jól néz ki.
Persze sajnos a platós rész nem nyitathó, feldobta volna az az opció, de ez van.
A hátsó lökhárítón szintén láthatók a szép rovátkás fekete felületek.
----------------------------------------------------------------------
Most egy különleges példánnyal érkezem :D
Mint említettem mostanság az összehasonlítós posztokon van a sor, de jelen esetünkben, most nem egy másik gyártó ugyanazon típusa, vagy ugyanazon gyártó egy másik típus változata érkezik, hanem egy különleges szerzet.
Minichamps Mercedes C-class sportcoupe (cabrio)
Ilyen Merci nem létezik.
Bár lehet hogy volt, csak mint koncepció, vagy tervezőasztalon, de nekem nincs tudomásom róla.
Bár noha az egyik kedvenc típusom ez a C-class sportcoupe, meglepődtem mikor láttam az eladónál hogy van egy ilyen cabrio példánya.
Nem tudom hogy maga az eladó csinálta-e, vagy már így jutott hozzá, de akartam ezt a kivételes, különleges példányt mivel tetszik :D
És valamilyen szinten érdekes is hogy miért csak coupe-ban élte meg a gyártást, mivel szerintem cabrio változatban sem lett volna rossz.
Persze hogy ez kinek tetszik, vagy nem tetszik, mindenki döntse el maga, nekem bejön :D
Elől szép lámpákat kapott a formára kialakítva, alul kapott két ködlámpa berakást is.
Szép a Mercedes emblémás hűtőmaszk is.
Eredetileg nem Holland rendszám volt rajta, így az is módosítás, de annyira nem zavar.
K.rva jól megcsinálta aki csinálta, ugyanis az ülések mögötti részt kitöltötte.
Ezt írtam is Emberemnek hogy megírhatná az eladónak - amennyiben Ő csinálta - hogy befeketíthetné mert kicsit zavaró, de ha úgy marad az se gond.
Hátul is szerencsére sikerült meghagyni a teljes hátsó lámpás üvegberakást.
Imádom :D
A kipufogó nem tudom gyári-e, annak tűnik, de mégis más kicsit mint a másik.
Universal Hobbies Citroen BX:
Citroen BX példányt már mutattam anno, az elsőt ráadásul pont ilyen pirosban.
Majd jött a fehér, az ezüst, később még a taxi változat, és most itt van megint a piros.
De miért van most megint itt a piros?
Mert ez nem az Altaya féle, hanem az Universal Hobbies féle változat.
Eleinte ezt láttam meg és terveztem beszerezni, viszont mégis úgy alakult hogy az Altaya féle lett meg.
Sokszor vannak közös vonások újságos sorozatos kiadás és egy márkás gyártó példánya között.
Van hogy szinte ugyanaz, vagy pedig egyik lekoppintotta a másik termékét.
Ugyanis újságos sorozatos kiadásban is van pl a Citroen Xsara kombi Universal Hobbies néven és mily érdekes a Norev is kihozta ami ugyanaz, vagy ott van a Renault Espace példánya is, melynél a Norev és az Universal Hobbies teljesen egy és ugyanaz a modell.
Így hát volt egy eladó akinél nézelődtem, lett is volna 4-5 példánya melyből egy pakk jött volna össze, de végülis ez és egy másik modell maradt benne a tervezett kínálatban.
Elől szép lámpákat kapott, széleken sárga irányjelzőkkel.
Szép a Citroen logó is, rendszámként egy egyszerű évszámos kiírást kapott, ami azért több mint a semmi.
Jók a felnik is és a díszcsík és kilincsfestéseket is megkapta.
Hátul jó kis reális elosztású és kinézetű hátsó lámpákat kapott ahogyan kell.
Ott a BX 16 TRS jelzés is és jobb oldalon a kis Citroen felirat egy kis emblémával együtt.
És akkor gondoltam nézzük meg most együtt a kettőt, az Altaya és az Universal Hobbies változatot egy füst alatt.
Idáig a jobb oldali - Altaya - változat volt meg, másik 3 társával együtt (amúgy érdekes hogy Volvo-ból is volt ilyen autó, tulajdonképpen annak a formaterve, de a svédeknek nem kellett, így maradt a Citroennek)
Szerintem a mostani Universal Hobbies változat reálisabb.
Az Altaya féle verziónál ugyanúgy jók a lámpák, de a mattsárga irányjelzős kialakítás - mivel nem üveg hatású - kissé rontja az összképet.
A tükrök kisebbek, de pl a felnik ugyanúgy királyak.
Hátul az Altaya féle verzió is szép, bár látszik hogy az irányjelzőkre ráfestették a sárgát, mint sem színezve lenne, de nem rossz.
A mostani nem kapott fűtőszálas hátsó ablakot, valamint a hátsó ajtóknál lévő szellőzős résznek is csak a felső része lett megcsinálva.
Mindenesetre örülök a mostani UH változatnak is :D
Altaya Vw Golf GL:
Szintén egy érdekes szerzet.
Olyan szempontból érdekes, hogy Golf III GL-t már mutattam, ugyanis a mexikói kiadásból sikerült anno beszerezni azt a változatot - igaz pici szépséghibával - és érdekes hogy a mexikói sorozatban háromszor is szerepelt ez a típus, miközben a Német, vagy a Hazai kiadásban egyszer sem volt...
Legalábbis a 3 és 5 ajtós verzió.
Úgyhogy nem tudom néha ki és mi alapján dönt hogy mi kerül - vagy épp nem kerül - bele az adott sorozatba.
Ha pedig azt nézzük hogy a Golf III eme verziója kimaradt belőle, igen csak ciki.
Mi/Németek csak a cabrio és a kombi változatot kaptuk meg.
A mexikói sorozatban volt ez az 5 ajtós GL - csak az más színben - volt a GTi és szintén még egy ilyen 5 ajtós alap felnis kerekekkel, City néven.
Így hát ennek is nagyon megörültem mikor láttam hogy beletették a sorozatba, mivel - most itt kicsit számat elhúzom és elégedetten nézek - már volt egy tervezésem és tudtam hogy majd lesz még, erre most ebbe a sorozatba is belekerült szerencsére.
Elől jó lámpákat kapott, szép a formai kialakítás, jól beül a helyére.
Szép a fekete csíkozott Vw emblémás hűtőmaszk is.
A lökösben megkapta a három részre osztott helyzet-irányjelzős kialakítást, természetesen ennél simán hagyva.
Korábban a GTi-nél láthattuk, hogy az is feldobja ha sárgával meg van csinálva :D
A lökös oldalán megkapta a sárga festést, és a rendszám alatt is jók a feketés részek és a lökös alsó perem is fekete lett.
Jók a felnik is.
Tükrök is jók és kilincsfestéseket is kapott.
Ami nagyon tetszik az a hullámos küszöb, nagyon jó hogy erre figyeltek, ezt mindig imádtam a Golf III-asoknál, ami által picit sportos benyomást ad, noha mondjuk a kombinál kissé vastagabb lett mint kellene.
Hátul szép, reálisan megcsinált hátsó lámpákat kapott ahogyan kell.
Alul piros, középen fehér, szélen meghagyva kis piros résszel, fent sárga.
Szép a szintén Vw embléma és a rendszámtartós részen zárpöttyöt is kapott.
Bal lámpa alá megkapta a Golf feliratot, jobb oldali alá pedig a GL jelzést.
Kipufogó nem lett sajnos a legjobb, de nem gond.
És akkor a korábbi GTi változattal.
Altaya Fiat Duna SD Weekend:
Régóta vágytam már rá és szintén örültem mikor láttam hogy érkezik a kis Fiat családi kivitelben is.
Volt is párszor tervben, de nem tudtam úgy összeállítani egy pakkot hogy jól jöjjön ki.
Most végül sikerült, mert most ugyan "csak" 3 példány érkezett a mostani pakkban, viszont az mindegyik olyan volt, amelynél most inkább az volt a fontos - a jó ár mellett - hogy meglegyenek végre.
Elől jó kis lámpákat kapott, alatta egy csipet irányjelzős kialakítással.
Szép a fekete csíkozott, 5 átlós Fiat emblémás hűtőmaszk is.
A lökös nyilván külön műanyag, ez látható a kis rést illetően ami persze nem gond, így kell modelleket kihozni, mert később ki lehet hozni ilyen-olyan változatban csupán más kerékkel, más lökhárítóval stb...
Kapott oldalt irányjelző festést, a kilincsek is feketék és a mattszürke rész is szépen megy tovább a lökhárító vonalától követve.
Amit sose értettem hogy miért voltak eleinte ilyen egy ablaktörlős autók, akár a kis Fiatnál, de ugye a Mercinél is volt olyan.
Ez nem tudom miért volt jó.
A tükrök is jók és fentre kapott tetőcsomagtartós berakásokat is.
Hátul jó kis lámpákat kapott, reális kialakításban, a kis fehér tolatós rész meghagyásával.
Érdekes hogy az irányjelzős részek füstszürke színűek lettek, de ez jó, kicsit feldobja és vagányabbá teszi.
Megkapta a kis Fiat feliratot, valamint jobb oldalra a Duna SD és alá a Weekend feliratot és a mattszürke rész is érdekes az irányjelzős részek vonalában futtatva a csomiajtón.
A csomagtartózáras rész fekete lett, kapott egy kis hátsó ablaktörlőt is.
A kipufogó is jópofa, ahogy bentről indulva jön kifelé.
És persze mondanom sem kell, hogy ismerős lehetett már formára a kicsike, ugyanis korábban mutattam már az Elba kombi változatával, ami szerintem teljesen ugyanaz.
Érdekes hogy vajon miért más a típusnév hogy most Elba, vagy Duna, bár elvégre is mindegy, ugyanúgy folyó :D
Tulajdonképpen ugyanaz a típus, mégis más a név, de jópofa hogy egy aranyos kis 3 vagy 5 ajtós autóból, azért lett egy ilyen kis családi kombi is :D
A piros kicsit egyszerűsített változat, nincsenek tetősínek, valamint kicsit vagányabbak a kerekek is.
Az ablaktörlőt a piros ugyanúgy megkapta hátra, de érdekes mód ott az irányjelzős részek is fehérek lettek, ahogy a tolatós.
Mindenesetre egy aranyos kis családi kombi egy visszafogott vagány és egy stílusos de merész kiadásban is.
Altaya Chrysler Stratus LX:
Meglepődtem hogy ez a példány bekerült az Inolvidables kiadásba.
Ugyanis korábban már sikerült beszerezni pirosban és ott is a szín jó volt, de inkább a típus volt a fontos.
Így igen csak meglepődtem mikor láttam hogy az Inolvidables sorozatban is majd várható lesz, de különösebben nem terveztem.
Mondjuk tény hogy jól áll neki ez a pezsgő szín és hát mégis csak jött, mert mint ahogy az lenni szokott körülnéztem és ha már ott volt az eladónál és még az ára is elfogadható volt, akkor miért ne?
Elől jó kis lámpákat kapott, szép a feketés hűtőmaszk is rajta középen a kis emblémával.
Kapott díszléc kiemelést a lökösökön, valamint oldalt is fut, és alatta még a Chrysler felirat is odakerült.
Sárga irányjelzőket is kapott, a kis ablakspricc helyek is ki lettek pingálva.
Belsőbe szép bézs belsőt kapott, fekete kormány-műszerfal kialakítással.
Hátul szép lámpákat kapott, ahogyan kell.
Nagy része piros, alul egy sárga irányjelzős meghagyással, belül pedig kis fehér résszel.
Formára is szép a modell, mivel jól kivehető és szép a kilincs, valamint a tanksapka is, de a hátsó ajtón még az LX felszereltségre utaló jelzés is odakerült az ablaknál.
Csomiajtóra kapott egy féklámpa csíkot, és jobb oldalt a kis antenna bütyök is, ami fekete lett.
A csomagtartózár alatt megkapta a Stratus feliratot és a lökösön is szépen fut és a helyén van az ezüst díszléc.
És akkor nézzük hát meg a korábbi pirossal.
Annál az első lámpákat legalább irányjelzősre csinálták meg, ami azért kicsit feldobja, ott viszont nincs oldalt irányjelző festés, fekete a belső tér is, ami a mostaninál azért kicsit feldobja a két különböző szín kivitelében hogy más a belső, más a műszerfal.
Látható még hogy a feketés rész ugyanúgy megvan hűtőmaszkot illetően, viszont a lökösben a kintebb lévő két rész nem fekete mint a pirosnál.
Természetesen a piros azon túl hogy nem kapott oldalsó irányjelző pöttyöt, a Chrysler felirat sincs ott.
De az is érdekes hogy a mostani pezsgő változatnál ott ezüst lett a lámpák alatti rész a lökös aljában, míg a pirosnál fekete.
Gondolom hogy ezek a különbségek nyilván a mostani adott felszereltségére voltak jellemzők, ezért ilyen amilyen.
Hátul mindkettőnél szép a hátsó lámpa, noha a pirosnál mint ha lenne egy kis hagyás a fehér és sárga rész között, míg a mostaninál végigfut a sárga, majd jön a fehér, de ez a pirosnál is nagyon tetszett, hogy az autó színe ellenére is szép és jó a kialakítás, jól kivehető és a csomiajtóra is ugyanúgy megkapta a kicsit élénkebb féklámpa csíkot, viszont annál sokkal erőteljesebb a Stratus felirat a csomagtartóajtón, de természetesen ez a színnek köszönhető.
Altaya Chevrolet El Camino SS:
Az SS szóról sokaknak rossz dolog jut eszükbe, pedig jelenthet jót is.
Pl egy ilyen impozáns patináns dög :D
Ez is egy olyan példány volt melyre vágytam, de a kontakt is jelezte hogy még nem sikerült neki se beszereznie, erre most másik ismerősnél megláttam a kínálatban és gyorsan le is csaptam rá.
Ez a járgány jó példája arra, hogy a vidékiek is szerethetik az erős és elegáns autókat, de persze pakolni, vagy nagyobb cuccokat is lehessen vinni vele, ne korlátozzon a csomagtartó.
Elől jó kis dupla lámpákat kapott, minimálisan előrébb hozva a belsőket, szép a rovátkás hűtőmaszk is rajta a kis Chevrolet felirattal.
Alul két ködlámpa berakás is került, valamint oldalt megkapta a helyzet(irány)jelző kialakítást is és az oldalán futó díszcsík kezdeti kialakítását is.
Érdekes hogy nincs elől rendszám, de mint köztudott Amerikai autóknál nem szükséges, elég csak hátulra.
Hogy ez miért van így, annak utánaolvastam és vannak bizonyos államok, ahol nem kötelező az autókon elől lennie rendszámnak, elég csak hátul.
(Mondjuk személyes véleményem szerint elég hülyeség és értelmetlen is).
Ergó ha egy olyan államban élsz, ahol nem kötelező az első rendszám, bárhova mehetsz úgy a kocsival, nem lesz eset belőle.
De ha olyan államban élsz ahol az első rendszám is kötelező és mégsincs az autódon, akkor büntit kockáztatsz.
Szóval ezt egy oltári nagy baromságnak tartom hogy ez miért nem egységes, különféle államok szabályaitól függetlenül, de a legegyértelműbb és normálisabb lenne, ha elől is lenne ugyanúgy.
Arról nem is szólva hogy manapság nem kell már kifúrni a lököst, ha esetleg valaki azért nem rakná fel, mivel itthon is láthatunk olyan autókat, melyeknek esetleg olyan a formai kialakítása hogy esetleg matrica formátumú rendszámmal van megoldva az azonosíthatóság.
Oldalt király a hátsó kerekek előtt a rovátkás kipufogó is, valamint a gumik is megkapták a szükséges feliratokat, mint a BfGoodrich és Radial T/A formájában.
Hátul - itt már persze kapott egy Virginiai rendszámot - szép a kis króm lökös, melyekben megkapta a kis üveglámpás berakást, belül kis fehér meghagyással.
Picit csalódott is vagyok meg nem is, mivel egyes képeken úgy nézett ki hogy a szélein sárgáa a kialakítás, de ezek szerint mégsem.
Így ezért picit csalódott vagyok hogy "csak" sima piros, kis fehér meghagyással, de mégis tetszik még így is :D
Megkapta a rendszámot körülölelő ezüst keretezést, valamint a Chevy emblémát felette és jobb oldalon nagy betűkkel az SS, bal oldalon az El Camino és valamilyen bizonyára erre utaló kis írást még a kis hegység ikonjával.
És akkor persze már gondoltam legyen egy közös a Camaroval, mert ez mégiscsak mondhatni abból egy pickup kivitel, vagy az ebből egy izomautó? :D
A franc tudja :D